Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Usynlig syke = useriøse
-
21-11-11, 18:06 #1
Usynlig syke = useriøse
På Diagnostisert ligger det et sterkt innlegg om hvordan de sykeste blir mottatt av politikerne når de aksjonerer på den måten de orker, gjennom sosiale medier, og ikke ved å gå fakkeltog, som de friske orker.
“Hjelp oss” aksjonen idag fra Fibromyalgipasienter og ME syke på Arbeiderpartiets Facebook vegg ble raskt stemplet som spam, og pasientenes rop om hjelp ble filtrert bort. På twitter skriver arbeiderpartipolitiker Bjørn Jarle Røberg-Larsen at han skal slutte å gjøre noe som helst for å hjelpe de ME syke, i usedvanlig opprørte ordelag kaller han aksjonen for “useriøs sjikane” – og de som støtter aksjonen kaller han “dumme” og “patetiske”.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
21-11-11, 18:19 #2
Sv: Usynlig syke = useriøse
Ahhh - enda en grunn til å være glad for å aldri ha stemt på AP (uttales; ape).
pssst: tips til dere som klikker dere videre på Vigdis' link og leser innleggene:
Røgeberg påberoper at han er for dialog - men hvorfor så selektiv i hvem og hva han vil besvare, da...pooo
olitiker
Her er hans egen presentasjon av seg selv:
Sosialdemokraten.no drives av Bjørn Jarle Røberg-Larsen (f. 17.05.1973).
Han er født og oppvokst i Oslo, og bor nå i Elverum sammen med samboer og tre barn.
Røberg-Larsen meldte seg inn i AUF i 1987 og i Ap noen år senere.
Han er fylkespolitiker for Hedmark Ap og har flere verv lokalt i Elverum Ap.
Ta kontakt med ham på mail eller på telefon 40466384 ved spørsmål.Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
22-11-11, 00:25 #3
Sv: Usynlig syke = useriøse
Kommentar d. 21/11/2011 kl. 18:14
Opprinnelig skrevet av Bjørn Jarle Røberg-Larsen
Du er en ung mand, knægt! Du har hverken indsigt i, eller overblik over de årelange forgæves forsøg på at blive hørt. Du tror at det handler om din tidsperspektiv, mens det i virkeligheden handler om millioner af døve ører tilbage fra den tid, da dine forældre var børn endnu og ingen vidste at du overhovedet bliver født en gang i fremtiden. Så tag og stig ned fra din høje hest, dreng! Det handler ikke om dig! Det handler ikke om din tro på dialog! Det handler ej heller om hvad du synes eller ikke synes!
Det handler om, at dit forslag om dialog som virkemiddel er dømt til at dø, hver gang en generation af politikere trækker sig tilbage, og så begynder en ny generation syge deres ensomme kamp forfra igen og igen! Det vil også ske når du selv er færdig som politiker, og du vil ikke lykkes bedre end dine forgængere med de mange tomme, meningsløse ord, der allerede er sagt i denne sag.
Du kan ikke lykkes bedre fordi du hellere skændes om semantik og formen, end du lader dig bevæge dybere end til det øverste lag af fornuften! Du trækker ikke i arbejdstøjet, for at gøre en forskel!
Allerede Platon har forudset, at så længe prestige, levebrød og familielivet følger en politiker - vil denne politiker være stort set uduelig til sit hverv! Dette er vores beton-demokrati et levende bevis på! Derfor er det ikke politikere men vælgere vi skal bevæge, fordi det kun er vælgere en politiker frygter på valgdagen, nok til at politikerfingeren farer ud af røven af sin egen "fri" vilje!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Underskriftskampanje - skal vi syke ta regningen?
Av Sonja Midtlien i forumet Internett / underskriftskampanjer / aksjonerSvar: 5Siste melding: 09-07-10, 14:03 -
Nyttige hansker til syke hender??
Av lady90 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 4Siste melding: 24-05-10, 17:06 -
Genmodifisert mat - årsak til at vi er syke?
Av Måken i forumet Genmodifisert mat (GMO)Svar: 3Siste melding: 28-04-10, 13:30 -
Når dere er syke utenom "bare" stoffskiftet...
Av i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 12-03-08, 13:26
Svar med sitat

Bokmerker