Viser søkeresultater 1 til 10 av 63

Hybrid View

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    63
    Meldinger
    735

Standard Sv: Start dose av Erfa Thyroid?

Sitat Opprinnelig skrevet av tatanja Vis post
    det lurer jeg litt på å...når jeg startet opp på armour så begynte jeg med en halv en uke trppet opp til en og deretter doserte meg opp30 mg rundt hver tredje til sjette uke, gikk opp til 180 mg og alt var fint, og da jeg skiftet til erfa for noen dager siden startet jeg på 120 mg og nå har jeg både hypo og hyper symptomer og er skikkelig dårlig, kan være noe i det å starte litt pent? noen andre som vet mer?
    Dette interesserer meg også .. .. .

Hva det ok hele tiden på Armour ? Hvor lenge brukte du det før du skiftet til Erfa ?

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    norge, lillehammer
    Meldinger
    62

Standard Sv: Start dose av Erfa Thyroid?

alt ble bedre!!! hver gang jeg trappa opp så ble jeg mindre hypo en uke så falt formen litt men ikke like mye som den hadde steget, drev på sånn til 180 mg og da stabiliserte formen seg uten fall.....nå er jeg skikkelig dårlig og tørr ikke ta medisinen min....tenkte jeg skulle vente til alle hyper symptomene gav seg pg starte på 30 mg selv....
    Jeg er en 83 modell , jente fra gudbransdalen som sliter litt med hypotyreose problematikk og har vel gjort dette nesten hele livet.
    Har hatt diagnosen lavt stoffskifte i fem år men symptomene løper nærmere 15 år tilbake i tid og det ble ikke tatt NOEN stoffskifte prøver før for 5 år siden.

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Post Sv: Start dose av Erfa Thyroid?

Jeg fikk DEAH en uke før jeg fikk Thyroid. Da jeg begynte med 30mg Thyroid fikk jeg hodepine, mye verk i kroppen. I dag (dag 6)fikk jeg kontakt med legen og han sa ta en 30mg thyroid til. Det virket helt supert. Trodde ikke det var mulig å bli så pass bra en time etter. Skal nu ha 60 mg Thyroid og 125 mg levaxin. Han mente at jeg var undermedisinert.Så jeg skal fortsette å trappe opp på Thyroid hver uke fremover, så får jeg se og kjenne på formen. Deling av en erfaring. Lykke til med deg.

Lignende tråder

1. Dagboken til Vibeke W
    Av VibekeW i forumet Dagboker
    Svar: 171
    Siste melding: 30-03-14, 08:45
  2. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  3. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Emner startet av Nora
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  4. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •