Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Den forbudte sundhed
Hybrid View
-
19-11-11, 00:49 #1
Sv: Den forbudte sundhed
Tar bølgen for deg, Anisa:
Jeg har søkt på bibliotekets hjemmeside - men får ikke noe treff på denne forfatteren.

Jeg må få en av bibliotekarene til å sjekke dette neste gang jeg er innom Biblioteket.
Tilbake til tidlig 70-tall så var jo ikke Skandinavia blitt helkommersialisert enda -
det har nok vært noen hakk verre å få noe forlag til å "tenne" på bøker av slikt Format de siste åra..
Men vi kan jo alltids håpe på et suuuug etter slike bøker
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
21-02-15, 20:58 #2
Sv: Den forbudte sundhed
Ikke længere... Som jeg skrev til en ven tidligere i dag:
Det er lige som om at en "ond ånd" har været ude med en viskelæder, og har visket alt det væk, som har været af optegnelser om eller af Lars-Erik Essèn. Sidst jeg har søgt efter oplysninger var 2009, og da var der endnu en hel del at finde, hvorimod i dag - er der kun en artikel er tilbage på nettet: http://www.burstscience.com/Studies/study73.php og så bogen jeg sendte i dag... samt en anden bog (kun omtalt http://books.google.dk/books/about/V...AJ&redir_esc=y ) "Vad är naturläkemedel och hur bör deras laggivning utformas". Hvis der ikke er nogen som holder informationer i hævd, forsvinder de, selv fra Internettet.
... eller passer, opretholder ens grav?
Tilbage i 2009 gemte jeg information om Lars-Erik Essèns grav, ifald nogen synes (som jeg) at han fortjener et par blomster lagt som tak for et helt lægeliv i modvind blandt kolleger og med de syge i forgrunden....
Lars-Erik Essén
• Födelsedatum : 1910-04-18
• Avliden : 1979-10-11
• Gravsattdatum : 1979-12-20
• Kyrkogård : Krematoriet
• Församling : Helsingborgs kyrkliga samfällighet
• Gravnummer : Kr 61:U4 9
• Del : 61:U4
Iflg. denne registrering
Men ak... Det ser ud til at også hans grav er nu forsvundet fra jordens overflade... og klikker man på linket: "Ingen information hittades. Vänligen försök att söka med annan kriteria" og heller ingen andre "kriteria" har fundet spor efter Lars-Erik Essén på de svenske kirkegårde.
Indtil nu tænkte jeg at et menneske dør to gange. Første gang når man dør. Anden gang når man bliver glemt. Og nu kan jeg føje til også Tredje gang - når ens grav bliver nedlagt.
Muligvis et morbidt emne, ja, men vi skal alle den vej... og det eneste spor vi (for alvor) sætter på jordens overflade, er de tydelige og dybe spor, som vores (gode) gerninger har mejslet i vores og andre menneskers liv. Det er nok den eneste form for udødelighed et menneske kan regne med og håbe på, forudsat at man - mens man lever - ikke er sig selv nok. Som Lars-Erik Essén netop ikke var, og derfor huskes han endnu, omend ikke af mange.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Under- og ubehandlede hypothyreose-graviditeter og børns sundhed
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 04-01-11, 07:59 -
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 3Siste melding: 04-01-11, 07:59 -
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 16-12-09, 15:22 -
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 16-12-09, 15:22

Svar med sitat

Bokmerker