på torsdag morgen den 24 november - sidder jeg hos herthoghe i belgien - det har været lidt en rejse allerede at finde ud af hvordan det hele lod sig gøre , men er bare blevet så meget klogere undervejs og derfor vil jeg rigtig gerne dele lidt af mine erfaringer med jer derude , hvis bare en har gavn af dette - er det jo helt sikkert ikke forgæves

efter kontakt med hertoghes kontor fik jeg tilsendt en masse pr mail bla et spørgeskema ( meget stort ) samt en henvisning til et belgisk laboratorie som derefter sendte mig et "kit" via fedex til egen læge med 15 store blodprøveglas som vi derefter puttede i den tilsendte lille taske - samme døgn skulle man opsamle urin og det skulle derefter med ( et prøveglas ) til laboratoriet . derefter bestilte jeg tiden hos herthoghe 2 sammenhængende konsultationer så man ikke skal derned så hurtigt igen . blodprøvesvarende kom retur og jeg var målløs over udfaldet . det skal lige nævnes at min egen læge kontaktede hertoghes kontor for at høre om vi ikke bare kunne tolke testene men han ville simpelthen ikke have danske blodprøver samtiddigt med så er der flere af disse tests man slet ikke laver i danmark - f.eks måler man ikke ths i urin som man gør i belgien . og hertoghe mener åbenbart at vores test er unøjagtige - nu forstår jeg hvorfor!

hvis jeg vidste jeg måtte ville jeg lægge sedlen ind fra hertoghe så i alle kunne se hvilke test der skulle udføres for at give et samlet billede af din tilstand men i kan få den hvis i skriver til mig .

personligt kan jeg se nu at alle hormoner er i bund at mine antitest er på hhv 290 ( tpo ) og 5000 (anti tg ) samt at mine cea indikator for tumorer er forhøjet - det viser sig samtiddigt med at tsh i urin er meget højere end i blodprøverne - så det har været alle pengene værd - om lidt skal jeg ned til endokrinologisk afdeling på sygehuset og jeg agter at tage min blodprøveseddel med for at fortælle dem hvor useriøse de er og forlange at de udreder mig for cancer en gang for alle. jeg vil bønfalde dem om at alle patienter får udført disse tests så der der en chance for at nogen fanges i tide og får den hjælp der skal til - personligt ville jeg jo ikke ønske dette for min værste fjende . - håber bare en enkelt derude kunne bruge dette til noget
mange hilsner fra carina
( tidligere kendt som hypokonder i det danske sygehusvæsen )