Viser søkeresultater 11 til 20 av 22
-
24-06-07, 00:51 #11
Når jeg leser dette tenker jeg at det er "bra" du ble redd n'Finn, og at du tok det forsiktig. Jeg kjenner en som har fått hjerteprobelemer fordi hun ble overdosert på Levaxin og Liothyronin. Da tenker jeg at det er vel verd å være forsiktig og ikke gå med slike symptomer over tid. Men som du sier n'Finn, kan noen få dager med ubehag være verdt det om tingene ikke blir bedre med et eller to eller tre forsøk
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-06-07, 08:10 #12
Ã… være overdosert er ikke godt, kjenner igjen den indre uroen noen beskriver her.
For noen få år siden var jeg svært overvektig og overdosert med de symptomer det medfører.
Legen jeg hadde da mente at jeg bare skulle fortsette på dosen så kanskje jeg gikk ned i vekt, visste ikke at det var farlig jeg, men så ringte en sykepleier fra legekontoret og sa til meg at jeg måtte sette ned dosen min da det er farlig for hjertet å gå på for høy dose.
Skiftet lege farlig fort, og har nå en lege som følger meg og stoffskiftet mitt nøye opp med hyppige målinger
-
24-06-07, 15:17 #13
Den vektnedgangen man evt får pga overdosering, tas fra musklene og ikke fettet. Dessuten ble jeg så sulten når jeg var overdosert, at jeg spiste mer og la på meg!
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
16-11-11, 16:10 #14
Sv: tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Lurer på om jeg kan være overdosert. Har litt hjertebank, og uro rastløshet og problemer med å sove. Har Akkiratt økt levaxin fra 150 mcg x 2 per uke til 3.
Lurer på om det er tegn på overdosering el ei....Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
-
16-11-11, 18:40 #15
Noen kan være veldig følsomme på doseøkning, og trenger å øke sakte. Du kan jo eventuelt forsøke en enda mer forsiktig økning?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
16-11-11, 19:21 #16
Ja, det går jo.
Hvordan gjøre det praktisk når jeg allerede tar dosen?
Begynne med 25 milrogram istedet for 50 mcg per uke?Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
-
17-11-11, 07:01 #17
Det kan du forsøke, og i tilllegg dele opp 25 mcg i to eller mer, fordelt over flere dager. Da gjør du det forsiktig
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
17-11-11, 08:37 #18
Ja da har jeg bestemt meg for å gå tilbake til den opprinnelige dosen....og gradvis øke mer forsiktig.
Våknet Akkiratt, har vært mange ganger våken siden 04.00
Det jeg vurderer er å ikke ta levaxin i dag i det hele tatt. Har en veldig uro i kroppen...
Eller er ikke det så lurt?Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
-
17-11-11, 09:57 #19
Det lyder som stress! En god idé at ta sig af binyrerne nu, Ingvild
Og så øge senere, er mit bud.
Måske kan du bruge Hassans råd om brug af magnesium olie https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10373 eller bruge rhodiola, fx denne http://www.iherb.com/Now-Foods-Rhodi...Vcaps/335?at=0 eller andet godt til binyrerne. Måske finder du gode råd om søvn i denne tråd https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=13779 ...
Jeg vil gerne tilføje, at jeg selv har døjet meget med stress-symptomer, da jeg brugte syntetisk medicin. Jeg har for så vidt stadig nogle af disse symptomer, men jeg føler mig bedre tilpas alligevel, efter at jeg er skiftet til Erfa Thyroid. Dog kan denne være en udfordring for binyrerne pga sit indhold af t3. Men til gengæld har jeg så oplevet, at det var en MEGET stor udfordring for mine binyrer at få medicin, der af en eller anden grund ikke slog til. For meget og for lidt er lige slemt
Nielsigne
-
17-11-11, 10:22 #20
Takk nielsinge

Jeg skal sjekke ut linkene dine
Må bare gjøre litt førstehjelp først, skal på jobb i morgen, og må ha en god natt søvn i natt.
Ellers funker jeg ikke....jeg venter på time på aker og i mellomtiden håper jeg på å fungere sånn nogenlunde
Det som er så rart er at jeg våkner presis 0430 hver natt. Så sover jeg urolig i noen timer, før uroen gir seg eller blir bedre på formiddagen.Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
Lignende tråder
-
Symptomer på overdosering T4
Av tiwas i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 7Siste melding: 21-01-11, 00:11 -
Hjelp - symptomer på overdosering?
Av Atina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 10-08-10, 19:10 -
Overdosering av Levaxin etter økning av D3
Av Joni i forumet D-vitaminSvar: 11Siste melding: 07-12-09, 09:37 -
Hva skjer ved overdosering med Levaxin?
Av Gisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 05-06-08, 11:41 -
samle opp symptomer overdosering levaxin her!
Av isa1 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 18-03-08, 21:37
Svar med sitat

Bokmerker