Viser søkeresultater 1 til 10 av 24

Hybrid View

Medlem siden
    May 2011
    Meldinger
    44

Standard Sv: Lei meg, sint, redd...

Ja, dette er bra sant, BenteR! Man føler seg som en plagsom sytekopp. Skulle tro en kvinnelig lege ikke ville dra den konklusjonen så raskt (damepasient = klagende hypokonder), men sånn er det ikke. Jeg håper som deg, at jeg finner en lege som tar meg på alvor til slutt.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Lei meg, sint, redd...

Toramora, det ligger flere lister med symptomer i denne tråden. Skriv dem ut, kryss av hvilke som gjelder for deg. Ta dem med til legen. Jeg ville også lete opp informasjon om testbehandling på nettet. Altså at legen din gir deg Levaxin i si inntil ett år. Og at du skriver ned om det skjer endringer til det bedre. Argumentene dine bør jo være at kjertelen din vil raskt komme tilbake der den var, om problemet ikke ligger i at du har lavt stoffskifte. Stoffskiftemedisin er ufarlig! Hvis du gjør dette under en leges oppsyn, er det trygt. Du merker fort om dette er feil, ved at du får hypersymptomer. Legene gir ut masse medisiner som er farlige. Så hvorfor er de så redde for å gi en testbehandling? Og, ja, bytt lege, denne legen høres ikke hyggelig ut.
    • Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    • Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Lignende tråder

1. Forvirret og litt redd
    Av Nimue i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 5
    Siste melding: 11-06-11, 22:04
  2. Er skikkelig dårlig nå og er redd
    Av otika i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 07-05-07, 17:41
  3. redd for prøveresultat
    Av cathrin i forumet Hos legen
    Svar: 16
    Siste melding: 01-02-07, 11:47
  4. JEG ER SINT!
    Av cathrin i forumet Frustrert og lei
    Svar: 16
    Siste melding: 21-07-06, 07:10
  5. jeg er så sint
    Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 23
    Siste melding: 05-06-06, 10:12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn