Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Nybegynner....
Threaded View
-
15-11-11, 19:07 #2
Sv: Nybegynner....
Hej og velkommen

Hvis du har gået på samme dosis i 19 år, er der vel ikke noget at sige til, hvis kroppen på et tidspunkt råber, den vil ha noget mere, tænker jeg. Jeg har selv fået justeret min dosis mange gange og har helt klart fået det bedre af at få mere medicin med tiden.
Som tiden går, stiller kroppen flere / andre krav. Fx når man nærmer sig tiden op til overgangsalderen, kan man få ekstra behov.
Stress er gift, især for os med lavt stofskifte.
Og det er ilde med en læge, der bare nøjes med at konstatere, du er stresset og så sender dig til psykolog. Det kan meget vel være stofskiftehormon, du mangler - eller i hvert fald kan det være sådan, at du ikke kommer nogen vej før du får mere stofskiftehormon også. Mange her været eller er i en situation, hvor lægen prøver at snakke alting hen i psykiske problemer. Men lavt stofskifte giver altså i sig selv en hel del symptomer i den boldgade, så man skal ikke bare springe i, der hvor man får det anvist, men sætte sig ind i sine symptomer.
Jeg håber, den psykolog, du kommer til, ved lidt om tingene og kan støtte dig i dette. Du kan finde meget til støtte her på forummet, ikke mindst om dette emne.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Enda et nybegynner spørsmål... Gunnda
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 190Siste melding: 11-07-16, 18:43 -
Nybegynner
Av Elly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-12-15, 20:35 -
Hjelp til nybegynner? Subklinisk hypotyreose
Av Lillepia i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 04-08-09, 11:13 -
Nybegynner... og skjønner ingenting...
Av Destiny85 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 24Siste melding: 02-03-09, 10:43 -
Nybegynner spm... ;)
Av Grace i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-08, 13:41

Svar med sitat
Bokmerker