Viser søkeresultater 1 til 10 av 200

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Tak for tip Nielsigne

Og til dig søde Kevlin:
    Jeg er virkelig taknemmelig for din store indsats her!
    Samtidig kommer der til at gå noget tid, før jeg har kræfter til at sætte mig ind i det. Det er ganske simpelt. Ofte er jeg så udmattet, at det at lave mad, gå i bad eller svare på en mail er noget, jeg enten ikke kan eller må vælge imellem.

Desuden er jeg afhængig af andre ting end fragtprisen. F.eks. har firmaet herover flere muligheder, men ofte skal det bare gå HURTIGT, og jeg så skal jeg kunne få fat i varerne ved at bruge et minimum af kræfter - det vil f.eks. sige, at at firmaet helst skal være europæisk, så jeg kan undgå toldafgift, fordi varerne så kan blive leveret i døgnpost. På den måde kan jeg hente dem uden at skulle ud i bytrafik og selvom jeg er i nattøj Jeg har også udfyldt en fuldmagt hos DHL, så de kan levere hos naboen, hvis jeg ikke hører dem, når de ringer på døren.

Jeg overdriver ikke, hvis jeg siger, at jeg tager mere end 30 forskellige tilskud (nej jeg er ikke skør, og det er ikke unormalt, fordi den her sygdom rammer hele kroppen på mange forskellige måder), så min førsteprioritet er simpelthen, at det fungerer.

Jeg håber, det giver mening kære dig?

Update:
    Nu starter jeg med en større dosis melatonin under supervision af min holistiske læge, og jeg får i næste uge taget blodprøve for at teste i hvert fald væksthormon (Ifg-1).

Jeg er forkølet men fortsat på vej i den rigtige retning

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Post Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Takk for gode ord Luuna -
    det hender dessverre at jeg henger meg opp litt i det samme sporet,
    spor som ikke alltid passer like godt for andre - som det det gjør for meg
    Tankekors her: Det er visstnok lettere å løse andres problemer enn egne

Hvis jeg ikke husker helt feil så har Anisa skrevet om hvor hun bestiller fra -
    jeg klarer dessverre ikke å finne det nå..

Så er det nok heller vi som er utenfor EU som lettest kan bestille fra USA -
    ønsker deg bedre dager og netter framover Luuna
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
    Jeg overdriver ikke, hvis jeg siger, at jeg tager mere end 30 forskellige tilskud (nej jeg er ikke skør, og det er ikke unormalt, fordi den her sygdom rammer hele kroppen på mange forskellige måder), så min førsteprioritet er simpelthen, at det fungerer.
    Det er ikke så lidt, men hvad med at teste et lægemiddel, til en forandring?

• Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Kevlin,
    Sådan er det, tænker jeg, og det er OK.
    Jeg har ikke noget problem med at skaffe melatoninen p.t., og for at forenkle det hele endnu mere, nu hvor jeg prøver med de høje doser, købte jeg i går af min læge et glas med hele 9 mg., og så kan jeg supplere med det, jeg har. Det er en meget høj dosis, og det er under lægens supervision naturligvis.

Anisa,
    Kommer tid kommer råd! Der er mange ting, jeg endnu kan gøre, og LDN er en af dem!
    Først gælder det imidlertid at få det basale bragt i orden, og ud over søvn, ernæring (herunder optimering af mitokondriefunktion) og behandling af mere generelle og specifikke infektioner/inflammation, så skal jeg simpelthen have hormondelen kørt bedre på plads.

Noget af det geniale ved Teitelbaum er, at han er ajour med den internationale forskning og meget anerkendende overfor sine kolleger.
    Her er første del af tre artikler med titlen "30 Top Tips for Treating CFS & Fibromyalgia When All Else Fails".
    Og her er bl.a. LDN nævnt

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Update:

Jeg har spurgt Jacob Teitelbaum, om jeg kan være sikker på, at jeg ikke har brug for thyroid hormoner, når jeg reagerer, som jeg gør, eller om der kan være en konflikt med højt cortisol. Hans svar bekræfter, hvad vi har diskuteret her:

Han har set mennesker, der har brug for medicinen reagere på den alligevel. Det gælder så at få cortisol ned, og der kan så forsøges med 15 mg. til nat. Hvis det også giver reaktion, kan man forsøge med ren T4, og virker det ikke, må man udelukke det indtil videre.

Så er der noget at arbejde med

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Rogaland
    Alder
    40
    Meldinger
    253

Hei Luuna!

Legger inn en link til deg som kobler whiplash med kjeven: http://www.tannatelieret.no/Kjeveledd.aspx?docid=392

..I tilfelle du tror det kan være relevant

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Tak for det Rosin!
    Det er en meget relevant artikel og vigtigt for mange med whiplash. Det slag jeg fik, var lidt anderledes, og jeg har talt med min holistiske tandlæge om det. Jeg tror ikke, det er her, hovedproblemet ligger for mig, men jeg har ikke helt udelukket det...

Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    41
    Meldinger
    130

Hej Luuna
    Har slet ikke fået kommenteret på din tråd, men må sige at du også har haft dit at kæmpe med og for!!

Ang thyroid som jeg spurgte om i en anden tråd, fik jeg jo svaret her
    At du reagerer sådan på det, tænker jeg, som du også selv har været inde på, ikke nødvendigvis betyder at du ikke har brug for det.
    Jeg tror at det Tietelbaum skriver, er meget rigtigt. Prøv med 15 mg til natten. Jeg har selv erfaret at det er kæmpevigtigt at man går langsomt frem med at øge, og nok specielt når du har dit høje cortisol at tage hensyn til.

til dig

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 15-09-10, 15:00
  2. Præsentation - langt om længe
    Av Pjevs i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 10-02-10, 21:42
  3. Høj TSH efter influenza
    Av gitteh i forumet TSH
    Svar: 4
    Siste melding: 17-01-08, 20:37