Viser søkeresultater 1 til 10 av 172

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Dagboken til Vibeke S

Ja, det kan jeg da godt forstå, du blev skræmt af. Bestemt ikke nogen behagelig tanke ... Men jeg har læst, det er ret udramatisk at fjerne sådan noget.

Først må du dog udredes ordentligt, og det er i hvert fald godt, at du er kommet til en, der kan finde ud af noget. En god start

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Vest
    Alder
    58
    Meldinger
    420

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
    Ja, det kan jeg da godt forstå, du blev skræmt af. Bestemt ikke nogen behagelig tanke ... Men jeg har læst, det er ret udramatisk at fjerne sådan noget.

Først må du dog udredes ordentligt, og det er i hvert fald godt, at du er kommet til en, der kan finde ud af noget. En god start

Takk takk, det er netopp slikt jeg trenger å høre
    Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
    Dagboken til VibekeW

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Selv om det kan være skremmende og få høre hva legen tror kan være problemet, så er det iallefall kjempeflott at du har kommet til noen som griper tak i dette, og forhåpentligvis får deg sprek og rask igjen.
    De mistenkte cyste i hypofysen min også tidligere, og da forklarte de meg at slike cyster er vanligvis godartede og lette og fjerne.
    Men uansett må de jo sjekke på MR.
    Blodprøver som det tas for å teste om man er resistent tar forresten lang tid og få svar på. Det er en gentest, og på Aker (eneste plassen de tar den type test) samler de visst opp og tar gentester puljevis. Min ble tatt sommertid, så da tok det ekstra lang tid, men jeg fikk beskjed om at det var vanlig med 2-3 uker.

Lignende tråder

1. Dagboken til Tone
    Av toneij i forumet Dagboker
    Svar: 66
    Siste melding: 10-01-13, 22:52
  2. Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
    Av Fanni i forumet Dagboker
    Svar: 62
    Siste melding: 29-04-12, 14:14

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg