Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
08-11-11, 16:39 #5
Sv: Gruer meg til mitt første møte hos Nav, etter å ha vært sykemeldt i 50 uker!
Hei

Når jeg har vært på slike NAV-møter har jeg hatt med lege, arbeidgiver og NAV-representanten.
Legen kan hjelpe til med og støtte opp i hva som kan være rette veien og gå for deg. Om du ikke kan ha med legen, kan du spør om han vil skrive hans anbefaling i forhold til aktivitet, evt. om NAV kan få lov til å ringe ham om de trenger mer info.
For meg hjalp det utrolig at jeg satte meg ned på forhånd og skrev ned hvordan hverdagen min er. Når man f.eks. sier at man har problem med enregien, så tenker friske golk at det bare er å ta seg sammen, enten det er leger eller NAV. Ved og skrive hvordan dagen min er, og også konsekvensen av å f.eks gjøre litt husarbeid, så ble det mer forståelig for dem. Det sammen med influensafølelse, nattesøvn, kløe og ubehag i hud, trøbbel med mage, etc.
NAV var veldig behjelpelige med meg i starten og ville tilrettelegge mye for meg. Mine problemer gjorde dessverre at jeg ikke var frisk nok til å klare jobben selv etter og ha prøvd med tilrettelegging.
Krysser fingre for at ting går seg til for deg!
Lykke til på møtet.
Lignende tråder
-
Første møte med nav - trenger hjelp!
Av jeanettelisa i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 23Siste melding: 09-12-13, 15:37 -
Da har jeg vært hos endokrinolog for første gang..
Av witchfrk i forumet EndokrinologerSvar: 14Siste melding: 30-05-08, 06:20 -
Jeg fikk påvist lavt stoffskifte etter at jeg fikk mitt første barn
Av Line i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 38Siste melding: 09-04-07, 22:40 -
Første møte med enokrinologen...
Av Line i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 03-11-06, 19:27 -
Mitt første møte med en PC
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 06-07-06, 21:48

Svar med sitat
Bokmerker