Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
07-11-11, 07:54 #7
Sv: Svensk jente med hypotyreos. Erfa Thyroid, kortison, DHEA mm
Jeg har det også litt likt det Rosin og du beskriver her. Bruker flere hormoner, hydrokortison, DHEA, østrogen, progesteron, pregnenolone, testosteron, aldosteron, thyroid, og innimellom strever jeg med å finne rett dose. Jeg er der nå, etter flere netter med dårlig søvn, forsøker jeg å regulere hydrokortison og thyroid.
Jeg fikk et skikkelig løft i formen min da jeg fikk en fysiologisk dose DHEA, testosteron, samt pregnenolone. Det er jo mange svensker som bruker Karin Münsterhjelm i Finland. Men hun har kanskje fulle lister, og kn ikke ta i mot flere pasienter? Vi er flere som har hatt nytte av en provat lege i Oslo, Dag Schiøth fra heggeli helhetssenter.
Det kan være at du trenger hele spekteret av hormoner som du trenger for å bli bedre. En rimeligere løsning er å bruke pregnenolone i en høyere dose. Jeg vet at det har fungert for noen, men jeg vet ikke om det kan være løsningen for alle.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Hypotyreos Rapport av Fredrik Palm
Av Vigdis i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 06-10-10, 15:07 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Svensk thyroid side
Av minnie i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 11-07-07, 21:12

Svar med sitat

Bokmerker