Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
06-11-11, 11:23 #1
Sv: Andre at dele erfaringer med mht graviditet og hashimoto's
Hej Anisa. Tak for svar og ja du har bestemt ret ang læger.. Det har jeg da mærket selv, hvordan de bare kan vende en ryggen..
Jeg fik målt mine tal sidst d. 18 okt og kan desværre ikk huske t3 og t4, men tsh var på 3.. Det er indenfor normalen, MEN kan læse flere steder, at det tilrådes et tsh at komme ned på 2.. Så jeg overvejer faktisk nu, at sætte min dosis en lille smule op allerede nu inden graviditet, som du selv skriver, er det bedre med et lidt for højt end et lavt.. Ved godt, at dosis muligvis skal sættes op med forskellige doser, men de 30 % jeg mener, er start dosis ligeså snart en graviditet er konstateret, dette blev jeg ikk sidst..
Men det er bestemt skræmmende læsning, at læger er faktisk skide ligeglade med konsekvenserne for ens ufødte barn.. Det er derfor jeg er så meget på vagt med alt og det hele skal bare være stabilt.. Kan ikk rigtig gøre noget ved mine TPO tal desværre, de har altid været stigende, men faldende ved sidste graviditet, men nu stigende igen.. Men tænker lidt over jod også, dette står også skrevet i disse link, du har sendt mig.. Tager baby-me-now, men der står ikk jod på, men der står dog er der er tilsat rismel med sporstoffer 50 mg.. Har tænkt mg at undersøge, om dette bl.a er jod, ellers skal jeg jo nok ha et tilskud af dette.. Drikker dog meget mælk.. Men kunne ikk forestille mig, der ikk er jod i de piller, når de er fremstillet til før-under og efter graviditet.. Men har tænkt mig at finde ud af imorgen, hvor mine tal befinder sig pt, foruden tsh og tpo, som jeg i forvejen kender værdien af..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
06-11-11, 12:04 #2
Sv: Andre at dele erfaringer med mht graviditet og hashimoto's
Under "Urter og koncentrater" i varedeklarationen står der "kelp". Kelp er en jodforbindelse, men der står ikke hvor meget kelp hver tablet indeholder.

Forresten, læs nøje rexxy69's anbefaling af tran. Det er altid smart at være opmærksom på det, rexxy69 skriver, kan jeg hilse og sige.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Struma og Hashimoto. Noen erfaringer..?
Av Stølen i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 21Siste melding: 12-05-15, 11:09 -
Hashimoto's og "progesteron-graviditet"
Av Anisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 4Siste melding: 03-05-11, 14:27 -
Hashimoto's og "progesteron-graviditet"
Av Anisa i forumet Emner startet av AnisaSvar: 4Siste melding: 03-05-11, 14:27 -
Dele opp medisinen?
Av wonki i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 04-11-10, 13:39 -
Hvordan dele tabletter ?
Av FemIce i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 10-08-07, 07:48

Svar med sitat

Bokmerker