Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Stoffskifte ok?
Threaded View
-
05-11-11, 08:57 #20
Sv: Stoffskifte ok?
Takker for mye info

Det er jo lite vits å ta liothyronin hvis revers t3 er (forholdsvis) høy pga aktivitet i immunforsvaret, så det er helt klart verdt å få en grundig gjennomgang av.
Jeg har spurte hva den forhøyede verdien på leukocytter betydde (11,9 av (3,5-8,8) men det var ikke noe å bry seg om. Derimot har jeg, i følge journalen min, fått en "grønn resept" på trening og vektnedgang, samt beskjed om at et ketogent kosthold var farlig og jeg måtte slutte å spise så mye fett (dette var sjekket med ernæringsfysiolog), selv om jeg hadde sagt at jeg ble markant bedre av å være i ketose...
Uansett innledet det en periode på tre måneder med lavkalori og "hjertego'" lavfett alt, fullkornsbrød og vektklubb, etterfulgt av tre måneder sykemelding og den verste perioden i mitt voksne liv. Det var da jeg fikk den sykemeldingen jeg skjønte at hvis jeg skulle bli 40 så måtte jeg slutte å høre på noen som ikke kan eller vil evne å finne ut hvordan jeg har det. La først over til ketolysekuren, og har etter tid og studier endt opp med primal blueprint uten gluten og melk - og det er ingen vei tilbake.
Hvis kartet ikke stemmer med terrenget, så er det kartet det er noe galt med - og nå er det på tide jeg oppdaterer mitt, ja.

Svar med sitat

Bokmerker