Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
04-11-11, 15:36 #3
Sv: Billighetserstatninger av statskassen
Denne afgørelse måtte under ingen omstændigheder falde til fordel for klageren! Det var en politisk afgørelse, og det politiske i det var (og fortsat er), at afgørelsen i klagerens favør ville medføre - måske tusinder af tilsvarende klager, med henvisning til den nyetableret præcedens (præjudikat). Hele det norske helsevæsen risikerede derved at blive påvirket og måske også forandret af en sådan afgørelse der, i den grad, ville gå mod helsevæsenets interesser... Denne "fare" vil ingen embedsmand turde udfordre, og derfor måtte den stakkels kvinde gå hjem med uforrettet sag.Helsetilsynet har gjennomgått klagen, men finner ikke at det der fremkommer nye opplysninger som gir grunnlag for endret vurdering av saken. Helsetilsynet opprettholder sin tidligere tilråding.
Justisdepartementet anbefaler at klagen ikke tas til følge.
For mig at se, er alle vores problemer startet først efter at denne "metode" til undersøgelse af "skjoldbruskkjertelens funksjon og verifisere mistanke" er opfundet med TSH-testen. For mig at se, har medicinalindustrien i samarbejde med lægestanden avlet en teori, der kun er til nytte i... teorien! Samtidigt med at "metoden" har vundet indpas, er også en ny diagnose blevet opfundet: subklinisk hypothyreose, der beskriver en tilstand, der er udviklet i kølvandet på den underbehandling, der er resultatet af "metoden".
Der er ikke noget "usvikelig" ved denne "metode". Tværtimod.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Det ble "sivil ulydighet" - et frustrasjonsutbrudd
Av smgj i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 23-07-10, 12:58 -
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37

Svar med sitat

Bokmerker