Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Verre av Levaxin
Threaded View
-
03-11-11, 22:14 #12
Sv: Verre av Levaxin
Tuuuusen takk for svar Anisa. Godt å få en sånn respons.

Angående det du nevner om at jeg har lagd meg en fin cocktail så er den sammensatt etter lesing og atter lesing på forumet, og
henvisninger til dr.lamb og andre nyttige sider. Er ikke så god på redigeringssiden men skal si dere er flinke både til å henvise og ikke minst til å legge inn masse nyttig stoff, linker og egenerfaringer. Har virkelig lært masse her slik at jeg føler at jeg nå vet mye mer om hva jeg skal se etter for eksempel på blodprøver. For eksempel dette med D-vitamin, B12 og Ferritin som ikke er noe å skryte av her i gården. Og har skjønt at man kan være litt frampå å sette noen ekstra kryss på blodprøveskjemaet ved behov for å få info om egen utvikling.
Det er ikke lett å få hjelp nei. Er kjempelei av å gå til lege i perioder, uten at det kommer noe ut av det bortsett fra en resept på antidepressiva. Fikk et større pengebeløp i gave i fjor og bestemte meg for å bruke det på helse, for å prøve å komme ut av denne bakevja.
Jeg har gått til tannlege og fjernet amalgam, privat legesenter, naturterapeut, tatt fotsoneterapi, naprapati, tatt håranalyse som forøvrig viste tendens til økt binyreaktivitet (økt avsondring av hormoner) og redusert skjoldbruskkjertelfunksjon (redusert avsondring av hormoner) samt veldig misforhold mellom kalsium og magnesium i kroppen(alt for mye kalsium).
Har sluttet med gluten etter utslag på blodprøve, og spist magnesium, Vegepa/udos choice, Greens og probiotika hver enda dag i ett år. Synes selv jeg har blitt noe bedre, etter noen dumper innimellom, sakte men sikkert. Og dessverre pengelens igjen -sakte men sikkert. Men vil prøve å få til å gå til privat behandling videre.
Er derfor kjempeglad for å ha tatt spyttprøve nå (etter å ha lest på forumet), og fått en slags forklaring og en mulig vei å gå ihvertfall.
Lurer litt på om personlighet kan gjøre en ekstra disponert for denne type lidelse. Har jo absolutt hatt mitt de siste ti årene med vanskelig skilsmisse, arvekrangel, sykdom i familie og ikke minst ut av arbeidslivet med alt det medfører. Men hvordan en takler det har jo også noe å si, og jeg er ikke hardhudet av natur, men blir lett såret og er opptatt av mine relasjoner med andre. Har vanskelig for å kutte ut tankespinn rundt hendelser som bekymrer meg, og det gjør vel ikke stress-symptomene mindre akkurat.
Igjen takk for respons og for all god info og deling på dette forumet . Ninna
Sist endret av Ninna; 03-11-11 kl 22:43 Begrunnelse: uferdig
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
PMS - Verre av hypotyreose?
Av Carro i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 08-02-10, 14:16 -
Verre ved mensen!?
Av Evamol i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-04-08, 20:25 -
Verre av levaxin ?
Av Feiga i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 09-06-05, 10:07

Svar med sitat

Bokmerker