Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
03-11-11, 10:25 #1
Gør din kone hjemmegående med steroider
En mand har i det skjulte stopfodret sin kone med steroid "Anapolon" for at "fede hende op" så hun blev for flov til at gå ud. Hensigten var at få hende til at blive hjemme, for at passe huset, køkkenet og ham.
Det er ikke en vittighed. Det er lige sket i England og manden er nok af indisk afstamning. Hans navn er Dalwara Singh og han er 41 år. Han har over længere tid knust de stærke Anapolon-tabletter og blandet dem i sin kones Jaspreet Singh Gill's mad og drikke. Hun har bl.a. fået pigmentforandringer i huden samt uønsket hårvækst i ansigtet og på ryggen af denne stærke steroid.
I retten kom det frem, at hustruen følte sig kontrolleret af sin mand. Tidligt i ægteskabet måtte hun ikke forlade hjemmet uden tilladelse. Hun måtte heller ikke arbejde udenfor hjemmet, eller have et socialt liv med venner. Hun måtte heller ikke træffe egne valg om praktiske ting i hjemmet eller til eget brug, foruden at hun konstant blev beskyldt for utroskab. I 2009 begyndte hun alligevel at arbejde og fik en smule frihed. Det var på det tidspunkt, at tingene begyndte at gå galt og hendes mand forsøgte med alle midler at tvinge hende til at vende tilbage til køkkengryderne på fuldtid. Han ville have hende til at være hjemmegående, til at lave mad til ham og passe deres børn.
Den stakkels kvinde er nu i behandling med kvindelige hormoner for at imødegå virkningerne af Anapolon og for at genoprette hormonbalancen. Anapolon er desværre udviklet til mænd og der er fare for, at de maskuline træk hun har udviklet pga. mandens overgreb, er irreversible. Manden har købt Anapolon på internettet og trakterede sin kone med den fra november sidste år og til januar - 3 måneder.
Den kærlighed, den "kærlighed"... hva'?
Flere detaljer her: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-children.html
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
03-11-11, 11:44 #2
Sv: Gør din kone hjemmegående med steroider
Jeg troede, overskriften her dækkede over en spøg af en slags ... Det er jo forfærdeligt, som virkeligheden kan overgå fantasien når det kommer til ækle ting.
Nielsigne
-
03-11-11, 12:04 #3
Er det mulig

Stakkars kvinne!
Håper denne mannen får seg en kraftig smekk for og ødelegge kona på den måten
-
03-11-11, 13:13 #4
Det lyder helt vanvittigt
- stakkels kvinde - håber at hun får den bedste behandling og at "manden" får sin straf - han kunne jo blive proppet med kvindelige hormoner og så derefter smidt i fængsel 
Så er der da nogle fordele ved at være singel
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
-
03-11-11, 13:23 #5

Men - så:
Forferdelig historie!! Stakkars dame
..og hva blir det sagt om straff for dette, da
"'I'm not an apologist for it, but it's not in itself against the law.'
Singh was made the subject of a restraining order, banning contact with his estranged wife,
other than through solicitors or social services, or visiting her address.
He was also told to pay £350 costs."
Så lite var altså hennes kvinnlighet og verdighet verdt!!
Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si om den britiske domstolen etter dette
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
03-11-11, 14:13 #6
Bruker
- Medlem siden
- May 2011
- Meldinger
- 44
Svar med sitat

Bokmerker