Sitat Opprinnelig skrevet av rexxy69 Vis post
Håper jeg har gitt deg noen flere punkter å ta med til legen
Hei - ja masse

Hehe D-vitamin var nå i høst ja, og jeg har tatt solarium 1-2 ganger 15 min i uka siden ... juli, samt 2-7000iU. B-Vit var 211 (100-700) for over ett år siden, da fikk jeg pratet meg til B12 injeksjoner. Har ikke testet på nytt etter det, dog. Så helt klart litt venstrehåndsarbeide ja

26. sept 2011 DHEA-S er på 6,1 umol/L (1.6-12). Jeg synes fritt testosteron indeks på 4.6 (3-14) er lav med tanke på alle "gamlisene" som er med å trekke normalområdet ned, men jeg tenker uansett ikke at det er årsakene til problemene. Vi hadde en spontanabort for ikke lenge siden, så jeg tenker jo på at svømmerne kanskje ikke er så gode på dypt vann - men det som er problemet er at jeg bare sover og sover og har null energi i perioder. Resten kunne jeg håndtert om jeg bare ikke var så tåkelagt, men det er vanskelig å finne den rette tråden å nøste etter.

Jeg skal lage meg en liste over prøver jeg er interessert i, og være forberedt på å forklare hvorfor jeg vil ta dem når ingen på legekontoret kan vurdere svarene uansett.