Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
31-10-11, 07:32 #5
Sv: Parestesier/kiling i huden
Grunnen til at jeg spurte
er at mange sliter med dårlig opptak fra tarm ved stoffskiftelidelser. Dermed blir det en ond sirkel. Dersom dette skyldes en mangel, kan dette kanskje rettes opp eller bli bedre ved høyere inntak av det som ligger lavt i referanseområdet. Jeg ville bedt om en skikkelig blodprøvestatus på mineraler og vitaminer hos legen neste gang. Kanskje en prøve kan avdekke noe? Det kan være forsøket verd.Har du søkt på nettet og sett etter om det kan ha en sammenheng med lave verdier på f eks mineraler eller vitaminer av noe slag?
Du kan jo eventuelt forsøke å google "symptom+parestesier" eller andre ordkombinasjoner for å se hva som dukker opp. Noen ganger kan slike søk gi napp, det er jo litt fisketur over det hele...
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Myxødem huden
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 18Siste melding: 16-08-13, 14:27 -
Parestesier
Av Vilje i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-11-12, 13:44 -
Større pigmentforandringer i huden?
Av Atina i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 01-08-12, 20:56 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 7Siste melding: 17-06-11, 11:21 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 20-12-09, 01:57

Bokmerker