Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: DNA "husker" barndommen
Threaded View
-
29-10-11, 15:18 #2
Staten er FOR Ansvarfraskrivelse - bare du er VIKTIG nok!!!
Det siste først; hva har man igjen og presse med

Selv har jeg blittt så rensket for ressurser at jeg knapt kjenner igjen meg selv eller mine omgivelser.
Før eide jeg egen leilighet, bil, MC og drev eget firma og tjente godt med penger og hadde liten gjeld -
jeg var kjapp i hodet og replikken og hadde et likeverdig forhold til mennesker rundt meg... osv osv...
Forskjellen for meg er dramatisk.
Konskvensene av ubehandlet sykdom (i ca 10 år) det er det meg - og min datter - som må slite med!
At min opprinnelige fastlege hadde - og HAR - et ansvar er iht mine få (ikke helt pene) blodprøvesvar fra dengangen ikke til å komme fra;
men hva kunne jeg oppnådd med en klage? Legene i Norge slipper å ta ansvar - Staten stiller dem ikke til ansvar -
tvertimot: Staten Norge stiller opp og lar legene gjemme seg i Statens skjørt
Kanskje Staten en gang nå og da gir legen(e) en advarsel... EN ADVARSEL
Skal den Sjakkbrikken (bonden) som ingen penger eller energi har bruke det bittelille som er igjen til en utmattende klageprosess
som i BESTE fall fører til - en Advarsel...Sist endret av Kevlin; 29-10-11 kl 16:17 Begrunnelse: Endret overskriften
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker