Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
27-10-11, 23:56 #19
Sv: Skjoldbruskkirtel - binyrer: en ubrydelig forbindelse
Det gør jeg da ;) Tak.
Det er vældig fin og relevant information, du henviser til i tråden der Anisa!
Det er imidlertid ovenstående her, der optager mig mest, fordi det passer som fod i hose til min tilstand.
Jeg tror, jeg har fat i den lange ende - der er håb!
I øvrigt er det "bare" yderligere dokumentation for, hvorfor whiplashramte bliver påført langvarig og måske livsvarig skade, når vi som så mange andre bliver truet på vores eksistens af sygedagpenge, der løber ud, og bliver tvunget ud i arbejdsprøvninger, der skal "lægge os ned", før vi kan få bevilget revalidering, flexjob eller pension - i stedet for at sætte ind med den rigtige behandling og give os ro til at blive raske eller få det bedre.
Dette vil fortsætte så længe man behandler blodprøver og ikke mennesker og symptomer.
Indtil videre kan kun et fysisk "kollaps" og ofte op til flere udtalelser fra psykologer eller psykiatere om, at vi ikke har psykiske lidelser, sætte en stopper for galskaben.
OBS: Dette skal ikke forstås som om, at jeg mener, at der er noget i vejen med eller mindre værdigt forbundet med psykiske lidelser. Blot bliver man ikke rask af f.eks. at få behandlet en depression, hvis man ikke har en, og uanset om de underliggende årsager kan henføres til f.eks. traumatiske barndomsoplevelser, er sygdommen somatisk. Tænker jeg
Jeg håber, at jeg bliver rask nok til at kunne skrive noget offentligt om det her!
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte i forbindelse med svangerskap
Av Monja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
rmer reisesyk i forbindelse med stoffskiftet?
Av isa1 i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 18-04-08, 19:41 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Forbindelse mellom stoffskifte og revmatisme
Av baremei i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 5Siste melding: 13-07-06, 22:34 -
Spørsmål om vekt i forbindelse med hypotyreose.
Av j24 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 05-07-06, 21:54

Svar med sitat

Bokmerker