Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
26-10-11, 23:12 #6
Sv: Noen som vet om rosiner er bra eller dårlig å spise ved lavt stoffskifte?
På samme måde som the-planten naturligt "suger" fluor-forbindelser fra den undergrund, the-planten dyrkes i, "samler" solsikke-planten på kadmium. Så vidt jeg husker findes højeste koncentrationer af kadmium netop i solsikkefrø. Særlig mangel på jern, zink og kobber fremmer optagelse af kadmium fra fødevarer, men uanset at man ikke har disse mangler, optages kadmium i kroppen, bare ikke så massivt. Kadmium betragtes som et "fremmed" stof i menneskekroppen og vi fødes helt uden. Lægen Knuth Lythie har en udmærket, kort beskrivelse af kadmiums (bi)virkninger på sin hjemmeside Vitamindoktor.com - ellers googl sunflower cadmium
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hvilke matvarer bør man spise/ikke spise? Hvordan bør...osv.
Av Dolphin i forumet Helbred og kostholdSvar: 12Siste melding: 13-12-15, 13:33 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Lavt stoffskifte eller ?
Av Sonye i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 13-03-08, 17:56 -
Lavt stoffskifte + dårlig immunforsvar =
Av Sjalabais i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 18-04-07, 01:45 -
Lavt stoffskifte og dårlig blodgjennomstrømning
Av Sigrid i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 16-04-07, 22:01

Svar med sitat

Bokmerker