Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
24-10-11, 20:01 #1
Sv: Litt usikker på hva jeg skal gjøre
Kom på en ting til som kanskje er relevant. Jeg begynte på Barbasco Plus for ca 4 mnd siden.
Merket ingenting da jeg startet på den, men det tar jo et halvt års tid for å få effekt har jeg lest.
Kanskje det er den som er grunnen til at T3 verdiene øker...
Jeg har i løpet av dagen kommet frem til at jeg reduserer ERFA Thyroid fra 120 til 105 mg - 120 mg og 90 mg annen hver dag.
Jeg beholder 12,5 mcg Levaxin inntil videre. Jeg øsker jo å få opp T4 verdien, og stoppe økningen av T3, siden jeg har fått et misforhold mellom (lav) t4 og relativt høy og fortsatt økende T3.
Hvis det ikke hjelper så får neste trinn bli å kutte ut Levaxinen igjen.
Det kan være andre faktorer enn Levaxin som gjoede at T3 plutselig startet å øke, som nevnt både Barbasco Plus og at jeg har gjennomfør behandling for å bedre tarmfloraen (antibiotika/probiotika).
Vanskelig dette her, for en grønning
Ønsker allikevel synspunkter eller lignende erfaringer!
Hilsen Bethen
Lignende tråder
-
Jeg klarer ikke jobbe noe særlig i det hele tatt, for jeg er eeeeeeelendig i formen
Av tcelinet i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-11, 08:35 -
Jeg er 27 år og har Graves-hyperthyreose. Har fått diagnosen i 1999
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 14Siste melding: 10-08-10, 22:45 -
Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på?
Av Frustrert i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 11-05-08, 20:23 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36

Svar med sitat
Bokmerker