Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
23-10-11, 10:45 #1
Sv: Dårligere ved opstart af florinef?
Kære vigdis
Tusind tusind tak for dit varme, tankevækkende og håbefulde svar
Jeg har jo læst med på sidelinjen i et par år, så jeg kan GODT huske hvordan du havde det og at du fortalte at du dårligt kunne gå få 100 meter uden at få det dårligt.
Jeg er meget følsom over for fysisk aktivitet, mere end hvis jeg har mange møder på job osv.
Jeg håber håber langt inde i mit hjerte at jeg opnår mere bedring og kan leve et liv med mere livskvalitet end jeg har nu! Jeg håber også at jeg en dag kommer til at kunne træne igen uden at blive dårlig dagen efter.. Men nogle gange tvivler jeg altså...
Jeg har mange maveproblemer og det går ud over min hormonproduktion, håber at jeg med tiden kan få bedre styr på maven
Det gør mig glad at høre at du stadig er i bedring og har det godt. Det fortjener du! Libido og træning, hvordan fungerer det hos dig?
Mange hilsner og håbefulde kram fra prinsessen
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Min opstart på Erfa Thyroid
Av Michael i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 09-10-11, 19:05 -
Florinef - eller ikke..
Av Kevlin i forumet HydrocortisonSvar: 4Siste melding: 01-02-11, 16:59 -
Opstart fra en lang pause
Av Honeyhob i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 25-06-10, 15:44 -
Florinef
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 0Siste melding: 13-11-09, 13:23 -
Florinef
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 0Siste melding: 13-11-09, 13:23

Svar med sitat
Bokmerker