Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
22-10-11, 07:57 #2
Sv: Min time på Heggeli Helhetsmedisin
Hei, jeg har også vært hos Heggeli (DS) denne uken

Det er min andre tur hit. Jeg blir også litt overveldet av alt man skal følge opp og litt skeptisk, spesielt dette med tarmskyllinger og diverse midler mot uhumskheter i tarmen. Det er dyrt og mye styr.
Men, jeg tenker at jeg har tiltro til DS. Han tolker blodprøver og andre signaler på en annen måte en fastlegen og kommer med svar som er logiske. Han kommer også med forslag til behandlinger for å redusere/fjerne autoimmun reaksjon i kroppen og forhåpentligvis redde skjoldbruskkjertelen. Jeg tenker følgelig at jeg får legge min skepsis på hylla og prøve det foreskrevne og håpe dette virker. Jeg tenker at man både objektivt og subjektivt kan sjekke om behandlingen har effekt. Føler man seg mer opplagt og fungerer bedre på jobb, så ville jo det være supert. I tillegg vil blodprøver kunne si noe om endringer ( i mitt tilfelle f.eks anti TPO og mikro CRP (betennelse i kroppen)). Jeg vil også kunne sjekke om morgentemperaturen min går opp og om vekta går ned. Jeg vil gjerne ha noen tall/måleverdier å forholde meg til som bekrefter en bedring.
Jeg håper at du får dine forventninger innfridd, men det er mulig at det kommer til å ta litt tid da. Lykke til videre
Lignende tråder
-
Foreløpig hurra for Heggeli
Av Delisa i forumet Heggeli HelhetsmedisinSvar: 5Siste melding: 14-03-10, 18:40 -
Lis-Merete Barlag ved Heggeli
Av Admin i forumet AdvarslerSvar: 0Siste melding: 13-02-10, 18:37

Svar med sitat
Bokmerker