Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
19-10-11, 21:59 #7
Sv: Jeg har laget meg en foreløpig doseringsoversikt med Thyroid ERFA
Hej Elbeth og andre der måske kan hjælpe mig

Elbeth, vi har vist før skrevet sammen om øgning af Armour/erfa.
Du skrev om vigtigheden af at øge langsomt, og det har jeg også gjort, jeg har nu været på 2 gran Armour om dagen i 6 uger. jeg har ikke tabt mig 1 gram, nærmere taget 1,5 kg på
Jeg har/har haft en smule hjertebanken, men kun hvis jeg feks har taget min nr.2 dosis for sent (senere end 12.15), eller hvis jeg drikker for meget kaffe inden sengetid.
jeg har kun haft en meget lille effekt af thyroid indtil videre, men gør mig meget umagen for at bemærke enhver lille bedring. -Jeg har desværre haft en rigtig træls periode, hvor jeg ikke har kunnet ret meget
Jeg tager D-vitamin, selen, magnesium, isoCort, 5-htp, 7-keto og B-vitamin hver dag...
ville det være en ide at droppe selen, for måske helt at slippe for hjertebanken? -det er ikke ret meget og ikke ret tit jeg har hjertebanken, men det er da alligevel træls... tager selen, da jeg har fibromyalgi og har svært ved at omdanne t4 til t3, eller faktisk slet ikke kan.
Hvad med dosis af Armour? Kan jeg øge denne nu? Som sagt har jeg været på 2 grain/dag i 6 uger nu. Jeg tager 1,5 grain kl.7 og 0,5 grain kl.12...
Jeg tænker også om jeg måske skulle prøve at tage dosis til natten? Men skal man så tage hele dosis til natten eller hvordan? Jeg er ret sikker på jeg har trætte binyrer, men det er ikke undersøgt.
Vil være meget taknemmelig, hvis der er nogen der kan hjælpe mig med mine spørgsmål. -Ved godt at alt er individuelt , men der er alligevel mange af jer der ved så meget mere om stofskiftet/thyroid/dosis osv end mig.
En hilsen fra Majsen
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker