Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
18-10-11, 21:35 #9
Sv: Hashimotos og Erfa Thyroid
Tusen takk for gode tips! Jeg har gått på Liotyronin og Levaxin siden 2009, men ble verre etter ett år! Min nyervervede energi forsvant og i tillegg dukket helt nye symptom opp! Jeg måtte sjøl lese meg opp for å forstå at symptomene faktisk var sterkt knyttet til de syntetiske medisinene. I tillegg har jeg gått på Cozaar Comp og Adalat Oros, og nylig leste jeg på forumet at Adalat Oros hemmer T3 og faktisk kan ødelegge stoffskiftet.

Jeg fikk i det minste prøve Thyroid Erfa uten krangel, men fastlegen fastslo samtidig i et skriv at jeg ikke kunne søke om å få den på blå resept.
Ganske irriterende at legen dermed kutter debatten før den er ført
Jeg må derfor også gå til research for det er urimelig at det skal gjøres forskjell på hvilken hjelp du får alt etter hvem du møter i helsevesenetJeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Min opstart på Erfa Thyroid
Av Michael i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 09-10-11, 19:05 -
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

til alle som vil prøve det samme.
Svar med sitat

Bokmerker