Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
18-10-11, 11:49 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
Ja ang dette med totalenergien og totalalmenntilstanden er jo viktigst, for jeg har alltid lurt på alle de gode hormonlegene som sier "Fritt T3 MÅ ligge høyt for at du skal føle deg bra!" - Noe jeg har vært enig i i noen år nå... Men... Hva med logikken rundt "Det er ikke blodprøvene som teller" ? Den virker begge veier altså! Jeg har jo vokst opp med dumme Endokrinologer som sier at "det ER bare blodprøvene som teller" og sånn er de på Aker den dag i dag!
Da er det fint å høre Hertoghe si at blodprøvene bare er en backup! Det ER formen som teller. CELLEAKTIVITETEN kan ikke måles i annet enn formen din!
SÅ........... Selv om jeg har lav FT3, er formen OK! Og jeg tror at hvis jeg starter GH (veksthormon), vil formen bli enda bedre! Som sagt, den totale celleaktivitet er det som teller, for den gjør oss til de vi er i dag!
Thomas
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker