Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
17-10-11, 17:53 #1
Sv: Erfaringer med Lavkarbo? Erfaring med vektreduksjon på LCHF?
Hvis det er interesse i panelet for at jeg oppdaterer med endring i blodprøver etc., kan jeg gjøre det. Jeg har mange store blodprøver fra de siste tre årene, så jeg vil ha et veldig godt sammenligningsgrunnlag, for hva som skjer fremover.
Man skal vel spesielt merke seg at lavkarbokosthold kan føre til et lavere behov for thyroid medisin.
Jeg tenker vel at en oppfølging over tid, bør ha en litt interessangt innhold, ikke bare være en tråd som forteller om jeg fortsatt spiser Brokkoli og holder dietten min.
Jeg siterer meg selv fra 20-06-10, 04:53:
Ferritinverdiene mine er "kanskje" høye fordi jeg har en permanent betennelse i kroppen sm følge av overvekt. I følge Dr. Sofie Hexebarg, er dette vanlig. Hun skriver at Ferritinverdiene pleier og senke seg etter hvert som pasientene hennes avtar i vekt.
Det skal bli spennende og følge med min Ferritinverdi.
-M-
-
17-10-11, 18:33 #2
Du har utelukket Hematomakrose ikkesant? (Jernsykdom) Da får du fofrhøyet Ferritin.
Man MÅ ha Ferritin på over 100 i følge alle hormonleger som kan litt. Jeg har Ferritin på 120, endelig. Nå regner jeg med at T3'en min går inn i cellene som den skal og ikke bare ligger og flyter i blodet. Nok kortisol og nok Ferritin er vitalt når det kommer til T3 i cellene.
-
17-10-11, 21:30 #3
Det er tatt negativ gentest på Hematomakrose av meg.
Jeg googlet litt og fant denne tråden om Jerninnhold, Hematomakrose etc. Dr. Torkil P Andersen er delaktig i tråden og skriver litt om Hematomakrose.
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16659
Lignende tråder
-
50 år på lavkarbo
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 19-12-11, 15:47 -
Lavkarbo links
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 4Siste melding: 14-04-11, 08:32 -
Lavkarbo og urinsyregikt
Av helgemann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 23Siste melding: 14-09-10, 07:47 -
På lavkarbo igjen
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 60Siste melding: 09-07-07, 22:20 -
Lavkarbo - Dag1
Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 07-02-07, 21:26

Svar med sitat
Bokmerker