Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
16-10-11, 12:35 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
En gladnyhet mht dårlig form i tiden rundt eggløsning. Dette har blitt mye bedre for meg. Det var som jeg mistenkte, relatert til østrogendominans. Har økt dosen min med progesteron i denne tiden, og det har hjulpet. Tidligere tok jeg 20 mg progesteron fra eggløsning og fram til mensstart. Nå tar jeg 40 mg fra ca 3-4 dager før eggløsning til 3-4 dager etter eggløsning. Deretter tar jeg 20 mg fram til mens. Har prøvd meg fram med ulike doser etc de siste tre månedene. Første måned tok jeg progesteron før e.l, men kun 20 mg. Merket da ikke noe spesiell bedring. Måneden etter gikk jeg opp til 40 mg, det var da effekten kom. Har mye å si for formen min!
(Tror nok ikke jeg har mistet eggløsning. Kan skje dersom man tar progesteron før e.l.)
Har gått videre ned på Erfa-dosen. Men holder hver dose lenger nå, minst en måned. Er nå på 45 mg, litt tidlig å si ennå, men det føles fortsatt alt for høyt for meg. Men merker bedring når dosen reduseres.
Ha en god søndag
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker