Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
04-04-10, 14:46 #4
Sv: Fluorid - ven eller fjende?
Tak Nielsigne. Jeg har læst denne artikel og mens jeg læste, rejste nakkehårene sig på mig, af lutter arrigskab! Her har vi en ung og ambitiøs "videnskabsmand", der ikke engang har videnskabelig anstændighed nok til at undersøge andet, end det som støtter hans "forskning" og det han vil score gode reviews på = adgang til den videnskabelig forsker-mikro-verden! Og til helvede med, hvem denne fu....ng forskning går ud over!
Jeg havde en gang haft det op at vende med en speciallæge, der nægtede pure at formidle advarsler mod fluor til sine stofskiftepatienter. Næste gang jeg var hos ham (og sidste forøvrigt), havde jeg en flaske med frisk fra vandhanen "Vestegnens-postevand", der er berygtet for, "naturligt" at indeholde 2 mg fluor pr liter vand. Tror du han turde tage en slurk, selv om jeg havde et rent krystalglas med, pænt og rent pakket ind i et rent viskestykke? Næ! Han ville ikke drikke det samme fluor-vand, han mente IKKE skadede hans thyreoideapatienter. Fu...ng sjover!
Nu er den hellige grav ikke velforvarret, blot man får det "naturlige" fluor i sig. Fluor kumulerer i organismen uanset om kilden er tandpasta med natriumfluorid eller calciumfluorid fra undergrunden.... Man bliver syg af det alligevel:
"Det har været kendt siden den sidste del af det 19. århundrede, at visse samfund, især i Argentina, Indien og Tyrkiet, var plaget af kroniske sygdomme med symptomer som tidlig ældning, arthritis, mentalt retarderede, og infertilitet samt at de høje niveauer af naturlige fluorider i vandet var ansvarlige.
Ikke alene blev det afklaret, at fluor har denne virkning på på sundhedstilstanden generelt i samfundet, men i begyndelsen af 1920'erne havde Goldemberg under sin forskning i Argentina påvist, at fluor også fortrænger jod i organismen, hvilket forværrer allerede eksisterende fluorskader og tillige påfører samfundet udvikling af hypothyreose som følge af denne jod-blokering = jodmangel." Du kan læse mere i denne tråd ellers er der masser af links her.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Fluorid - ven eller fjende?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 3Siste melding: 04-04-10, 14:46 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37

Svar med sitat

Bokmerker