Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
02-06-10, 17:48 #7
Sv: Immunitet: Th1/Th2 afbalancering gennem kost og levevis
I love you to, Rosin
Jeg ved ikke hvad der findes i norske butikker, men jeg ved at ikke alle økologiske mælkeprodukter er u-homogeniserede. I Danmark sælger Arla en masse mælke-økologi.... homogeniseret!
Så deres produkter rører jeg ikke!
Men du kan sagtens, Rosin, tilberede din egen yoghurt selv. Det er meget nemt når man først kommer i gang. Først kan du læse masse interessant om netop yoghurt og forskellen mellem "syg" yoghurt og helsebringende yoghurt på dette link: Sådan laver du verdens lækreste og sundeste yoghurt...
.... og når du helt har mistet modet, fordi det (kun til at begynde med) lyder lidt kompliceret - går du lige på en tysk hjemmeside (Spinnrad.de betyder "spinderok" på dansk) og klikker på linket Joghurtbereiter, hvor du ser en lille, vidunderlig "yoghurt-maskine" til små 20 Euro, man kan bruge til fortsat at kunne nyde sin yoghurt og være tryg ved det.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Immunitet: Th1/Th2 afbalancering gennem kost og levevis
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 13Siste melding: 09-08-14, 17:12 -
Regulere stoffskiftet kun med kost.
Av Alice i forumet Helbred og kostholdSvar: 20Siste melding: 07-08-13, 10:52 -
Jod i kost?
Av kamp i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 05-04-11, 19:02 -
TANKER OM KOST
Av Anisa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 13-09-08, 20:29 -
Den løbske auto-immunitet.
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 7Siste melding: 18-08-07, 22:30

Svar med sitat
Bokmerker