Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
17-07-10, 11:51 #1
Sv: Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Hei! Jeg tenker på alle de etterfølgende pasienter som vil bli møtt med samme holding, (og som ikke leser på forumet her). Bør ikke denne legen få info om at større dose faktisk har fjernet symptomene hos deg? Er det en ide at du sender en mail til Balder (med attn: legen) og forklarer høflig og vennlig (selv om det er vanskelig...) at teorien hennes ikke kan stemme fordi symptomene du klaget over har forsvunnet ved økt dose, og at dette ikke kan skyldes redusert stress etc.? Forklar at du skriver dette for andre pasienters vel og ve? Om jeg opplever dette skal jeg i alle fall gjøre det- det er så hårreisende at det ikke går an. Får høy puls her jeg sitter.
-
17-07-10, 13:34 #2
Sv: Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Anisa: Har dere ikke noe pasientombud i Danmark som kan ta opp saken med legen/sykehuset og kreve erstatning for ødelagt helse?
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Av Anisa i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 17Siste melding: 17-07-10, 16:30 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

tiltro til tsh verdien.. 

Svar med sitat

Bokmerker