Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Hybrid View
-
17-07-10, 08:48 #1
Sv: Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Å det gjør vondt å lese slike historier! Føler virkelig med deg, Anisa! Og som jeg skjønner, er du i altfor stort selskap fremdeles.
Men at de behandler så ekstremt på slikt tynt grunnlag, når du i utgangspunktet var frisk og fin, og når resultatet blir slik, så er det helt hårreisende at de "gode leger" ikke skjønner at teoriene deres ikke holder vann.
Jeg er veldig glad for at du likevel finner såpass interesse for, tiltakslyst til å finne ut om og slike ressurser til å dele av dine kunnskaper og erfaringer her på forumet.
-
17-07-10, 10:09 #2
Sv: Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Jeg finner bare ikke ord... *klem*
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Av Anisa i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 17Siste melding: 17-07-10, 16:30 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Hvorfor (for)blir vi syke?Svar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker