Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
.. For at udbrede budskabet til begge "kundegrupper" skal der bruges ubegavede journalister, bladhuse til falds og ellers det store reklame-apparat medicinalindustrien enten selv ejer, eller ejer en part af, eller blot binder til sig gennem at placere store ordre, der gør disse reklamefirmaer afhængige og (lidt efter lidt) ude af stand til at undvære de store kunder.

..

Der er sørme også læger der nu vil sætte raske mennesker (med lavt kolesteroltal) i "forebyggende" behandling med statiner, blot fordi de har et forhøjet CRP-tallet.

..

Først træng igennem (helst udenom) lægernes sunde fornuft og deres basale medicinske viden; så gør den almindelige befolkning hunderæd for blodprop-døden - og sælg så "forebyggende" lægemidler som de var bolcher. Denne "opgave" løses netop af Disease Mongers (SygdomsKlunsere: medicinalindustri og deres håndlangere - i skjul bag deres hvide lægekitler.

Vær særlig opmærksom på at også de fleste patienforeninger i stor stil assisterer medicinalindustri i Sygdomsklunseri, med Diabetesforeningen og Hjerteforeningen som ubestridte ledere i "projektet".
Jeg forstår mer og mer hvor jeg har truffet blink med min signatur
Og det er som et dragsug som har dratt flere og flere inn i den skjære galskap hvor "greed is good" eller
"ignorance is bliss"...