Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
14-11-09, 11:26 #6
Sv: "U-kendte" årsager til hypothyreose
Ja, det er beviset på kroppens behov, så det runger, ikke?
Der er masser af jod i mælk - ca. 56 mcg pr kop (8 fluid ounces)!
Da jeg blev gravid forandrede hele min madlyst sig totalt. Pludselig kunne jeg ikke holde det meste af maden ud. Det gav mig bræk-fornemmelser, så det endte med at fra anden måned spiste jeg kun saltagurker i massevis, kartofler kogte med skræl, med masser af smeltet smør til, tomater i kilovis samt masser af løg, spinat og broccoli. Alt med salt til og andet spiste jeg ikke til min søn blev født. Ikke kød, ikke ost, ikke mælk, ikke æg, ikke fisk, ikke brød - ingenting undtagen det her nævnte + masser af god kaffe med fløde flere gange om dagen.
Alle var himmelfaldne og forudsagde alt fra et sygt undervægtigt barn til at alle mine tænder skulle falde ud af kalkmangel, og håret af proteinmangel osv. Men jeg kunne ikke skræmmes til at spise anderledes fordi jeg kunne simpelt hen ikke TÅLE anden mad end den jeg spiste. Min første frikadelle spiste jeg først 10 dage efter fødslen, som resulterede forøvrig (trods mælkefri- og kalkfri kost) i en sund dreng på 4.985 gr og 60 cm.
Man skal altid lytte til sin krop!• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
"U-kendte" årsager til hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av IGNORERTE årsakerSvar: 7Siste melding: 04-04-12, 01:31 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Hypothyreose selv om tallene er "normale". Noen andre i samme situasjon?
Av Tor i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 23Siste melding: 01-09-08, 22:50 -
Mangel på "forståelse" for hvordan man har det i dårlige perioder med hypothyreose
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 11Siste melding: 30-04-08, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker