Sitat Opprinnelig skrevet av annis Vis post
...tannleger som ikke hjalp meg et dugg, men fikk meg til å føle meg som et utskudd med 2 assistenter og 2 tannleger som argumenterte imot meg i flokk fordi jeg ikke gikk etter deres forgiftningsprotokoll!
Jeg synes at du burde skrive hvad denne klinik og tandlægerne hedder - så ikke flere "hypokondere" kommer til at betale for at blive nedgjort. Uanset hvad er du bedre tjent uden dem, end med dem... selv om der er langt til andre tandlæger. Kender du hjemmesiden Forbundet Tenner og Helse?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jeg har postet alt om denne "sikkerheds-kit" i tråden Udskiftning af amalgamfyldninger (i forummet Skjoldbruskkjertel og amalgam).
Få læst denne tråd, hvor du finder lidt trøst for fremtiden. Det er muligt at minimere denne indre forurening senere og måske endnu vigtigere - kan disse remedier bruges selv om man ikke har mulighed for at få amalgam ud af sin mund. Mange har simpelthen ikke råd til det.

En "opsamlingsartikel" om "Alternative Dental Fillings" på engelsk kan læses her. Og her kan man (tandlæger eller patienter) bestille en DENTAL MATERIALS COMPATIBILITY TEST, så man altid være tryg ved, at de materialer man får i munden, man også kan tåle...

God nat Annis