Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-09-10, 13:53 #12
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Så længe man overhovedet overvejer at acceptere fluor-tilsætninger i sit daglige liv - betvivler man de facto fluor's skadelighed. Alligevel spiser man ikke rottegift (de fleste rottegifte er fluorbaseret) fordi det dør man af. Det ved man og det er indlysende. Det er ikke så indlysende med fluor i hverdagen fordi de daglige mængder er så meget mindre, at dødeligheden strækker sig over mange år.... hvad man ikke ser har man ikke ond af.
Man kan ikke undgå, hvad man ikke har indflydelse på. Det er klart og det er i orden. Men undgår man ikke det fluor man har indflydelse på at kunne undgå - betvivler man de facto fluor's skadelige virkning. Sådan ser det ud på bundlinien.
Fluor's skadelige virkning kan ikke diskuteres. Det er kemi, biokemi, biofysik osv. Disse kan ikke diskuteres. De er der bare og fungerer på helt egne præmisser, uanset hvad vi tænker, siger og mener. Fluor er en enzymgift og således tilstede i alle kroppens celler, jo længere man lever jo mere.
Og nu må jeg køre. May the Force be with you all.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 50Siste melding: 22-01-15, 16:08 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hvis alt andet fejler - thyroxin-indsprøjtninger (?)
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 09-11-10, 12:21 -
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker