Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
13-12-10, 20:19 #15
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Jeg synes ikke hun ser i overkant tynn ut. Helt normal spør du meg... Og helt utrolig mye friskere enn på de første bildene.Den siste syns jeg kanskje var litt på begge sider av normalen. Ganske under/hypro før, og i overkant tynn etterpå.
Øhh, nå ble jeg nesten litt provosert, viss jeg forstår deg riktig...Jeg lurer litt på hvilke forventninger vi har. Skal man liksom ende opp som hyperrrenergiske og halvavmagrete før man sier seg fornøyd?
Har ikke akkurat fått inntrykk av at det er "målet" for de fleste på forumet her.... Jeg personlig ønsker bare å "ende opp" med å fungere normalt i hverdagen.
Skjønner ikke helt hva du mener?Av og til er jeg ikke helt helt sikker på at gamle dager og gamle dagers forventninger var verre enn dagens.Hypothyreose (hashimoto) siden 2002. Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005, da var jeg så syk at jeg stadig mistet bevisstheten. Det var uhyre skremmende....
Lignende tråder
-
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Av FruStration i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 13-08-17, 21:56 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 25Siste melding: 22-04-14, 13:46 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Mangel på "forståelse" for hvordan man har det i dårlige perioder med hypothyreose
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 11Siste melding: 30-04-08, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker