Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
15-09-10, 13:28 #10
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Det er bare det at "den gode gamle" ikke lar seg patentbeskyttes (gjetter jeg pga alderen på legemiddlet) og dermed er inntjeningspotensialet SÅÅÅÅ mye mindre...

Les gjerne http://thyroid.about.com/cs/expertin...4t3woliner.htm
Og hva ville være billigere enn å foreskrive "slakteavfall" for stoffskiftesyke?Pharmaceutical companies influence medical decisions in a way that encourages the use of newer patentable therapies at the expense of older (but perhaps equally effective and less expensive) therapies. “It begins on the first day of medical school and lasts through to retirement … It starts slowly and insidiously, like an addiction, and can end up influencing the very nature of medical decision-making and practice … Attempts to influence the judgment of doctors by commercial interests serving the medical industrial complex are nothing if not thorough.”
Armour Thyroid, one of many combination T4/T3 medications has been available for over 100 years. There is no patent protection for Armour Thyroid and there are many competing T4/T3 brands as well as generic versions of Armour available on the market. There are no “new” studies comparing Armour Thyroid to other thyroid medications. There are no journal, magazine or television advertisements regarding this therapeutic option. There are no sales representatives calling on physicians to prescribe Armour Thyroid. Is it any wonder that combination T4/T3 therapy has fallen out of favor?
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Av FruStration i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 13-08-17, 21:56 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 25Siste melding: 22-04-14, 13:46 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Mangel på "forståelse" for hvordan man har det i dårlige perioder med hypothyreose
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 11Siste melding: 30-04-08, 15:05

..for de som VIL høre og se:
Svar med sitat

Bokmerker