Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
05-01-10, 12:33 #3
Sv: Hypothyreose i billeder "før og efter"
Du kan roligt tage det som et kompliment. Det er en af de bedste signaturer på hele forummet, mener jeg. Kun dem "som har været der" ved hvor rammende den er!
Havde jeg ikke været så syg og så fattig dengang jeg havde det værst, havde jeg sgu fundet en måde at få nogen til at rive kirtlen ud af halsen på 3 udvalgte, værste endokrinologer i mands minde, jeg nogensinde har været udsat for... og lige dette mener jeg uden selv det mindste snært af humør, tilstår jeg gerne.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min fødsel
Av FruStration i forumet Lavt stoffskifteSvar: 64Siste melding: 13-08-17, 21:56 -
Hypothyreose i billeder "før og efter"
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 25Siste melding: 22-04-14, 13:46 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Mangel på "forståelse" for hvordan man har det i dårlige perioder med hypothyreose
Av isa1 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 11Siste melding: 30-04-08, 15:05

Svar med sitat

Bokmerker