Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Hvad er rigtigt?
Hybrid View
-
15-10-11, 01:13 #1
Sv: Hvad er rigtigt?
For å kunne gjøre seg opp en mening, bør man først se videoene av foredraget Kolesterol - myter og fakta! til professor Uffe Ravnskov. Foredraget er ca 77 minutter langt og fordelt over 8 deler på You Tube
Noen av videoene har dårlig lyd fra høytaler, men ikke med hodetelefon. Jeg synes det er prisverdig at Ravnskov gir oss denne viktige informasjonen om kolesterolets fortreffelighet og samtidig forklarer hvordan myter har oppstått og hva som er fakta!
Legemiddelindustrien håver inn milliarder. Slike svimlende summer har jeg til gode å se at Ravnskov håver inn gjennom salg av sine bøker. Min påstand er heller at legemiddelindustrien tjener på å holde folk syke.
Se videoene på i alt 4 deler av foredraget til John R. Virapen og gjør opp din egen mening. John Virapen var tidligere salgsagent i Eli Lilly. Nå reiser han rundt og holder foredrag for å fortelle hvordan legemiddelindustrien går fram og "går over lik" for å selge sine produktDr. John Rengen Virapen worked 35 years for Eli Lilly & Co as an executive. He now speaks out on the many crimes Big Pharma was and is responsible for and he himself also participated in. Unfortunately, many of its crimes go passed public awareness as it enjoys the unethical protection from its big allies, the mainstream media, the FDA and governments.
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Hvad er komplementær medicin?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 0Siste melding: 04-07-10, 07:10 -
Hvad indeholder Euthyrox?
Av lilli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 05-04-10, 19:52 -
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Hvad er orthomolekylær medicin?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 06-06-09, 12:07 -
THS, T4og T3 - hvad er normalt?
Av jojega i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 13-12-07, 15:17

Svar med sitat
Bokmerker