Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Threaded View
-
14-10-11, 22:46 #13
Sv: Jeg har akkurat fått påvist knutestruma
Hei igjen,
Har nå fått utskrift av de blodprøvene som er tatt, og da dukker det opp noen nye spørsmål her.
Er det ikke normalt at man også måler B-12 når man kommer til en utredning for stoffskiftet? Kan det være at B-12 har et annet navn i blodprøveutskriften? Det skal jo sies at det er veldig mange ting her som sier meg null og niks.
Jern, jernbindingskap, kreatinin og aluminium er de tingene jeg finner som er utenfor referanseområdet, men jeg leter og leter etter B-12 uten å finne noe om dette. Jeg har flere klare symptomer på lavt B-12, bla at jeg er veldig ustø i mørket. Med påvist jernmangel er det vel også naturlig å tro at B-12 kan være lavt? Eller misforstår jeg noe her?
Kan også legge til at jeg har oppsøkt en ny lege som går for å være veldig dyktig innen stoffskifte, og han har spesialisert seg på dette gjennom mange år. Fant en anbefaling her inne og et par andre steder på nettet. Han hadde en helt annen oppfattning av min situasjon enn min forrige lege, så jeg er igjen håpefull om å komme til bunns i dette
Bla er jeg henvist til cytylogisk prøve, noe som aldri ble nevnt der jeg var sist.
Nå blir det nok en ny runde med blodprøver, da han ikke hadde så stor tillitt til de som var tatt tidligere, og at de var omfattende nok. I tillegg er jeg satt på en aldri så liten jakt etter mine gamle blodprøver årevis tilbake i tid, dette for å se hvor normalverdiene mine var den gang jeg var frisk. Det er håp i hengende snøre
Lignende tråder
-
Akkurat fått Hypothyreose
Av Bittan i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 12-04-11, 13:38 -
Jeg har akkurat fått diagnosen kreft i skjoldbruskkjertelen
Av eulalia i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 4Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Nettopp fått påvist lavt stoffskifte
Av Fru Fortuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 25Siste melding: 11-06-10, 12:27 -
Akkurat som om jeg går i koma...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 43Siste melding: 07-10-07, 21:50 -
Alt er så slitsomt akkurat nå...
Av Tiril30 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 07-09-06, 19:19

Svar med sitat

Bokmerker