Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
14-10-11, 21:10 #15
Sv: Thyroid-S
Kære Kamilla
Dit spørgsmål er lidt off topic her, så jeg har svaret i din egen tråd. 
Til sammenligning med Erfa THyroid: "Each off-white to light amber-colored tablet, embossed ECI, contains: desiccated thyroid derived from porcine thyroid glands 30 mg, 60 mg or 125 mg. Nonmedicinal ingredients: cornstarch, magnesium stearate, sugar and talc. Energy: 1.2 kJ (0.28 kcal)/30 mg tablet; 1.1 kJ (0.26 kcal)/60 mg tablet; 2.2 kJ (0.52 kcal)/125 mg tablet. Gluten-, paraben-, sulfite- and tartrazine-free. Bottle of 100 or 500 tablets."
Det betyder at Thyroid-S indeholder flere "tilsætningsstoffer" end Erfa Thyroid. However... efter få dage på Erfa blev jeg slap og "vissen". Efter yderligere få dage var jeg ikke længere i tvivl - Erfa var ikke noget for mig og jeg gik direkte over til Thyroid-S jeg kort forinden har fået af en "Thailand-farer". Få dage efter var jeg mit gammelt selv igen, som jeg før trivedes på Westhroid.
Det betyder så også at forskellige Thyroid-produkter arbejder ikke ens i alle typer af menneskekroppe, og selv om alternativet (for mig) indeholder flere tilsætningsstoffer, tager jeg ikke den diskussion med mig selv fordi behovet for velfungerende tilskud af thyroid-hormon kommer først. Selv om jeg ellers kan være en bitch når det kommer til at vurdere forskellige tilsætningsstoffer i, så at sige alt - lukker jeg øjnene når det gælder mine tabletter. Alternativet er simpelt hen for ringe - at leve i havarisporet, så hellere i overhalingsbanen med Thyroid-S og alle tilsætningsstofferne.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
My Thyroid hell!!!
Av Mod i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 0Siste melding: 18-06-09, 13:29

Svar med sitat

Bokmerker