Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Man må da snart komme videre ... og få udryddet alle mulige fjollede misforståelser og i det mindste komme i gang med at diskutere noget relevant i forbindelse med thyroid. Folk har brug for diverse vitaminer og mineraler og måske også andre hormoner, ja, men det har man jo alligevel også på syntetisk medicin - og der er lægerne altså ikke imponerende effektive med hensyn til at informere om noget som helst. Kan det være udsigten til ekstra arbejde, der generer dem ved thyroid

Jeg læste om en dame, der havde fået fjernet sin skjoldbruskkirtel ved en operation på et hospital et sted i Sydeuropa. Da hun vågnede op af narkosen, stod der en læge og spurgte hende, om hun helst ville have syntetisk medicin eller thyroid.... Så bør han selvfølgelig forklare hende om alle mulige forskelle på de to ... men derudover lyder det som en fin model, og jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er muligt at gøre noget lignende her i de nordiske lande.

Hei Nielsigne

Jeg håper virkelig at det er noen her på forumet som seriøst kunne tenke seg å utdanne seg til lege og spesialist på hormoner hos Hertoghe
Det er en skandale at stoffskiftesyke bare blir kastet rundt i systemet til leger og spesialister uten forstand på hormoner NÅR det faktisk er DE som skal hjelpe oss!!

Blir ikke legestanden flau av sin egen yrkesetikk?