Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Hybrid View
-
09-07-11, 02:22 #1
Sv: Genoptræning af endokrine patienter.
Fra tråden Den sociale død - hypothyreosens trofaste følgesvend:
Bringer emnet frem igen til ære og nytte for alle - særlig vores læger, der stoler ubændigt på, at "når pillen er taget - forventes problemet at være ude af verden....". De læger, der underbehandler hypothyreose-patienter i årevis, og ikke forstår, at underbehandling er stort set lige så skadevoldende som ingen behandling. Fra denne kant får vi ingen hjælp, fordi ingen er så tro mod sin "barnelærdom" som læger, og ingen er sværere at "omvende" og "berøre" end læger.
Kampen om genoptræningen af endokrine patienter kunne have været en selvfølgelig opgave for patientforeninger, men sådan går det ikke. De fleste patientforeninger støttes af medicinalindustri og alle patientforeninger kryber i støvet for lægestanden, tigger om et godt ord og bevilger af deres små midler til medicinsk forskning, der kun gavner i lommerne på forskere, hvis omtanke for endokrine patienter kan ligge på et meget lille sted. Føj!
Vi må klare os selv med netsteder som vores. Gudskelov at forummet findes.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
09-07-11, 06:17 #2
Sv: Genoptræning af endokrine patienter.
TAK Anisa for det store arbejde du har gjort med at oversætte

Det hele er printet ud og er klar til at blive læst i weekenden.Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Noen som er uføretrygdet pga stoffskiftet/endokrine sykdommer?
Av Pingvinen i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 22Siste melding: 03-12-11, 22:53 -
Genoptræning af endokrine patienter.
Av Anisa i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 15Siste melding: 11-08-11, 13:35 -
Piller, patienter og penge
Av Anisa i forumet MedisinalindustriSvar: 9Siste melding: 11-07-10, 08:34 -
Et lille håb for danske stofskifte-patienter?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 21-01-10, 10:16

Svar med sitat

Bokmerker