Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
11-06-10, 12:48 #5
Sv: Posttraumatisk Hypothyreose
Kan ikke stå for fristelsen at citere rexxy69s "opråb" og mit eget svar derpå... Den pågældende debattør jeg henviser til i mit indlæg, som kæmper med næb og kløer om at være "reumatisk" (dyrt), i stedet for "hypothyroid" (billigt) og henviser til "nyeste-forskning-dit-og-dat" promoveret og formidlet af medicinalindustristøttede patientforeninger - har netop postet på nettet sin egen liste over lægemidler hun indtager i behandlingen af fibromyalgi:
"Jeg tager dagligt:
- 3-4 x 2 Panodil 500 mg. (de kan købes i håndkøb, men det er bedre at lægen skriver en recept da man så får tilskud) (leverskadelig i de mængder/red.)
- 1 x 50 mg Efexor/Venlafaxin (antidepresiva) om morgenen
- 3-4 x 50 mg Diclon rapid (NSAID/red.)
- 1-2 x 400 mg Gabapentin (Har jeg god effekt af og ville jeg nødig undvære) (mod epilepsi/red.)
- 1 x 200 mg Plaquenil (til natten) (mod malaria/red.)
- Når det er meget slemt tager jeg op til 5 mg Hexalid (muskelafslappende) (Benzodiazepin - sovemiddel/red.)
Hmm... op til 8 smertestillende + 1 antidepressiva + 3-4 NSAID + 2 epilepsi-piller + 1 malaria-pille + 1 sovepille.... DET kalder jeg for et værre rod og kaos, ikke en målrettet behandling!
Lad mig sige det på den måde... Det ville være tusind gange nemmere og billigere at behandle den underliggende hypothyreose og var jeg rask eller næsten, ville jeg først for alvor blive invalideret af at skulle sluge så mange forskellige, lever- og hjerneødelæggende tabletter som min opponent.
Jeg anser min pointe for bekræftet, nok en gang. Vindere: medicinalindustri. Tabere: patienterne.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Posttraumatisk Hypothyreose
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte av fysisk eller psykisk traumaSvar: 6Siste melding: 08-10-11, 01:22

Svar med sitat

Bokmerker