Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
14-10-11, 07:38 #3
Sv: Endokrinolog er ikke den beste til å behandle skjoldkjerteltilstander
Jeg har kun hatt en konsultasjon hos endo, tror nok den varte nærmere en time. Jeg var ikke så veldig imponert over kunnskapsnivået til denne legen, men det varierer jo fra lege til lege. Kanskje var denne legens spesiale diabetes? I allefall var denne legen enig i at jeg trengte T3 i tillegg til T4. Og da var det svært viktig for meg å få støtte på at jeg trengte T3, noe som fastlegen hadde null kunnskap om. Uenigheten vår lå blant annet på thyroid. Da jeg nevnte thyroid ble vedkommende rød av sinne. Hvis mange endoer har denne holdningen til thyroid, er det ikke lett for pasienter å få prøve andre legemidler i håp om å bli friskere......
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Jeg har igennem mange år haft et TSH-tal på 4-5. Lægerne har ikke villet behandle mig
Av gitteh i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 248Siste melding: 07-09-10, 18:32 -
Sykdommen i 5 år og er ikke bra. Hva gjør endokrinolog og når bør man oppsøke ?
Av hanne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 24-06-09, 22:55 -
Mine beste år liksom.....
Av Caramella i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 10Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
Store butikker er ikke alltid det beste
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 17-07-06, 21:37

Svar med sitat

Bokmerker