Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
11-10-11, 03:36 #15
Sv: spytt kortisol nye prøver...hjelp?
Lykke til! Dette fikser du!
Jeg var ute for det samme at jeg ble nektet svar på prøvene mine, men så var det noen her inne som sa jeg hadde rett på prøvesvarene.
Jeg har veldig lang lunte, men når jeg virkelig blir irritert, så unngår ingen å merke det
Den stakkars legesekretæren som nektet meg prøvesvarene, nektet meg dem muntlig men sendte de i posten til meg, og klaget så til de andre på legekontoret.
Resultatet ble at både fastlege og legesekretær beklaget på det sterkeste, og jeg har nå ingen problem med å få ut MINE prøvesvar
Tror de ble litt skremt av ei halvgammel kone som var veldig klar på at jeg ikke godtok at de nektet meg de rettene pasientloven gir meg. Pasientene på venterommet hadde lange ører og en smule måpende uttrykk, siden jeg er vel kjent for å være av den beskjedne typen
Lignende tråder
-
Høy DHEA og lav kortisol spytt. Hva tyder dette på?
Av Cossie77 i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 09-09-11, 11:11 -
spytt-kortisol
Av tatanja i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 17-06-11, 00:15 -
Test av kortisol i spytt kan oppdage binyretretthet
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 11-06-11, 22:15 -
Tolkning av Kortisol spytt prøver, binyretretthet?
Av Cossie77 i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 11-07-10, 19:22 -
Fått målt kortisol i spytt
Av Dahlia i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 24-11-09, 07:34

Svar med sitat

Bokmerker