oi

Du har symptomer på lavt stoffskifte og lavt kortisol. Er det ikke "godt" å vite at du faktisk ER syk da? Jeg mener, man kan ikke føle seg så dårlig som du gjør og være helt frisk. Det går bare ikke. Men, har du noen gang slått hodet ditt? Altså, EN gang er nok. Det er det som er så skummelt med hodet - Det tåler ikke så veldig mye! Nå slo jeg meg veldig hardt den ene gangen, og har fått en isklump i hodet også, ca. samme år. Så ja. For min del, kan det som feiler meg godt være sekundær hypofysesvikt med påfølgende hypotyreose, slitne binyrer osv.
svar: datt ned fra en køyeseng når jeg var rundt seks iallefall..husker lite av barndommen min bortsett fra at den var fæl, fikk endel juling..... joda jeg vet jeg er syk, legen derimot synes jeg burde være frisk

Jeg vil ikke lyve, jeg har ***ekstreme økonomiske problemer***. Min familie betaler over halvparten av "livet mitt". Og jeg er straks 33. Det er ikke riktig at det skal være sånn. Jobber med advokat for å få igjennom en sak for tiden, kan ikke si så mye mer men, jeg fortjener meg støtte enn den minstestøtten jeg har nå. Målet mitt er å bli helt frisk så jeg kan jobbe fulltid igjen! SAVNER å jobbe!
svar: samme her vil ha utdanning og jobb får knapt nødstøtte venter på arbeidsavklaringspenger, men tar veldig lang tid visst, har heldigvis en familie som hjelper der de kan

Jeg har troen på at Dag kan hjelpe deg! Nå må du bare tenke at du skal bli bedre fremover! Hvor gikk du tidligere? Hvem ga deg Armor? Når du bare tar Amour er 2 1/2 grain kanskje litt for lite, men med slitne binyrer kan du ikke øke mer, jeg ser den. Det der var en ekstremt lav morenverdi på kortisol. Hvor testet du dette? Går ut i fra at du snakker om saliva kortisol? Er jo vanlig å ha høyere verdi på kvelden når du har slitne binyrer. Jeg var overaktiv rundt midnatt før. Og sleit LENGE med døgnrytmen. Fra jeg var 13-14 til jeg var rundt 31 (rett før jeg startet på Hydrokortison) var jeg alltid våken på natten, det føltes best for meg. Men nå vet jeg hvorfor jeg var en vampyr: Binyrene mine var helt på trynet! Nå har Hydrokortison "restartet" alt, og jeg er nå trøtt hver kveld og får sove godt hve eneste natt. Så at jeg trengte Hydrokortison var det ingen tvil om!
svar: gikk hos balder klinikken, fikk armour av fastlegen min , saliva testen ble tatt på balder klinikken, morgen ble tatt kl ni og kveld kl20 så den på kvelden regner jeg ikke somrelevant, de jeg tok nå lagde jeg egen klokketagning for 7 og 9 på morran og 22 og 24 på kvelden jeg er fortsatt vampyr

Er din Ferritin over 100 ug/L? Og D3 over 125? Hva med Selen?
svar: ferritin ligger på 141 selen og d3 har jeg ikke oversikt over....

hadde rydda opp i magen min , men en antibiotika ødela alt føles det som, så må begynne på nytt.... har satt meg selv på vitamin behandling som inkluderer store mengder c-vit og a-vit pluss masse annet som jeg ikke orker skrive opp engang kjøpte miwi total tar den to ganger om dagen plus noe som heter opti-men og c-vit brusetabletter 3 ganger om dagen tran og omega fra udos choise, en ting til hver gang jeg øker armour får jeg en opptur på rundt en uke(max) som synker rimelig fort ligger i øvre halvdel på de fleste vit og mineral som er testet sa legen min, han har ikke kunskapen jeg trenger men ved gud han hører på meg (fastlegen)