Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
05-10-11, 12:08 #1
Sv: 3 knuter på skjoldkjertelen og "lubben" binyre
Jeg vil anbefale deg å vente til 16. november og timen på Heggeli. Det er ikke så lenge til. Hjelpen du får på Volvat vil vel likne temmelig mye på den du får hos en fastlege, unntatt at det koster en del. Da ville jeg heller vurdert å bytte fastlege.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
08-10-11, 09:22 #2
Sv: 3 knuter på skjoldkjertelen og "lubben" binyre
Jeg klartet ikke vente på Heggelig den 16. november, så jeg ringte Volvat torsdag 6. okt. og fikk time samme dag - hos Gunhild Melleby. Veldig behagelig dame og veldig systematisk. Satt og sammenliknet alle mine blodprøver siden mai i år. Spurte henne om binyren min, men hun at de ikke legger så stor vekt på binyrene. Fikk tatt en del prodprøver, bl.a. TRAS som ingen har tatt av meg før. Så fort prøvene er klar, ringer hun meg og vi tar det derfra.
Finner hun ikke ut av det har jeg jo fremdeles timen på Heggeli den 16. november. Men dette kommer til å koste flesk ja!
Lignende tråder
-
Asperger Syndrom, en "binyre-syndrom"?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-03-11, 19:14 -
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
Av Zena i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 55Siste melding: 20-04-08, 10:50

Svar med sitat
Bokmerker